La Nintendo DSi va su Facebook

Spread the love

Ne avevamo già parlato lo scorso giugno, ma tutte le promesse sono state mantenute egregiamente. Il colosso giapponese Nintendo, che ha rinnovato la sua fortuna storica delle consolle per videogiochi, ha reso disponibile il nuovo firmware per la sua Nintendo DSi, con la possibilità di connessione a Facebook.

Il dispositivo, già multifunzione per la multimedialità, con la possibilità di vedere foto, video ed ascoltare musica, al suo nuovo aggiornamento firmware, sfrutta ancora di più le potenzialità messe a disposizione dalla connessione Wi-Fi e dalla Webcam integrata per connettersi ad Internet.

Tramite il browser pre installato sulla consolle, infatti, è possibile connettersi al proprio profilo di Facebook e pubblicare direttamente dalla consolle le fotografie ed i video scattati con la webcam integrata. Un nuovo modo di vedere la mobilità del proprio profilo su Facebook, in un dispositivo da 4 pollici.

201 commenti su “La Nintendo DSi va su Facebook”

  1. שרף מדריך: המדריך המקיף לרכישת שרף באמצעות הטלגרמה

    שרף מדריך הוא פורטל מידע ומשלחי לרכישת קנאביסין במקום היישומון המובילה הטלגרמה.

    האתר מספקת את כל הקישורים הידיעתיים והידע המתעדף לקבוצות וערוצים מומלצים לביקור לרכישת קנאביסין בטלגרם בארץ ישראל.

    כמו כך, פורטל מציע הסבר מפורטת לאיך כדאי להתארגן בהקנאביס ולקנות פרחי קנאביס בקלות הזמנה ובמהירות רבה.

    בעזרת ההוראות, כמו כן המשתמשים משתמשים בטלגרם יוכלו להתחיל להחיים הקנאביס בהמשלוח בצורה מאובטחת ומאובטחת לשימוש.

    ההרובוט של השרף מאפשר למשתמשים ללבצע את פעולות השונות שונות ומקוריות כמו גם השקת פרחי קנאביס, קבלת הודעה תמיכה, בדיקת והוספת ביקורות על מוצרים. כל זאת בצורה נוחה לשימוש ונוחה דרך היישומון.

    כאשר מדובר בשיטות ה התשלום, הקנאביס מפעילה בשיטות ה מוכרות כמו גם מזומנים, כרטיסי האשראי של אשראי וקריפטומונדה. חיוני להדגש כי ישנה לבדוק ולוודא את ההנחיות והחוקים המקומיים באיזור שלך ללפני התבצעות רכישה.

    המסר מציע הטבות מרכזיים כגון פרטיות וביטחון מוגברים מאוד, השיחה מהירה וגמישות גבוהה. בנוסף, הוא מאפשר גישה להקהילה גלובלית רחבה ומציע מגוון רחב של תכונות ויכולות.

    בסיכום, הטלגרמה הנחיות הוא המקום האידיאלי ללמצוא את כל המידע והקישורים לקניית קנאביסין בפניות מהירה מאוד, בבטוחה ונוחה דרך הטלגרם.

    Rispondi

Lascia un commento